10 юни 2021
ТРЕМОЛ предлага ново решение за управление и контрол на бизнеса ви, което да се превърне във ваш ефективен помощник.
TREMOL Assistant е облачна услуга, която осигурява дистанционна връзка с фискални устройства с марка ТРЕМОЛ, без ограничение на времето и мястото, на което се намирате.
Използвайки TREMOL Assistant вие ще получите:
- информация за продажбите в реално време - по бонове, по артикули, продажби по часове, по видове плащания;
- бърза справка за дневните и месечните отчети на всяко Ваше устройство;
- графично представяне на данните и възможност за анализ на получената информация.
Използвайки TREMOL Assistant вие ще постигнете:
- ефективно управление на обектите си;
- проследимост на продажбите;
- контрол над персонала;
- спестяване на време;
- оптимизиране на разходите.
С регистрация на a.tremol.bg ще получите два месеца безплатно използване на услугата, без ограничение на избор на абонаментен план.